Post by hijilatode on Feb 17, 2022 2:01:33 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Johnny Trigger - Sniper Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Johnny Trigger - Sniper Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser uendelig ressurs ▞▞▞
▞▞▞ Johnny Trigger - Sniper Game 2022 version ▞▞▞
Wow
Full av reklame. Det bokstavelig talt en annonse etter hvert nivå. (nivåer tar ca. 4 sekunder å fullføre). Slettet.
Flott spill Ja, det er tillegg, men hvis du spiller offline (ingen data eller wifi) er det ingen tillegg
For mange annonser, jeg kan forstå at de trenger å tjene penger, men å sette inn en annonse hver gang du er ferdig med en jobb, VIRKELIG!!!!
Ville hatt 5 stjerner, men annonsene er bare slitsomme... Langt mer enn normalt for denne spillstilen! Ijs
Jeg liker dette spillet veldig godt. Jeg kan endre jevnheten til skyting
Mange annonser. Omg hver etappe samme annonse om og om igjen.. De kan ikke vente til jeg fullfører minst et par etapper før du viser samme spillannonse? Jeg avinstallerte.
Sletter nå! Jeg bare elsker et spill som etter at du er ferdig med å se tilleggene mellom nivåene, uansett hvordan du prøver å gå tilbake til spillet, tar deg til play-butikken. Den eneste veien tilbake til spillet er å avslutte spillet og gå inn i spillet igjen! Frustrerende og bortkastet tid. IKKE MER Johnny Trigger Games For Me!!!!!!
Johnny Trigger - Sniper Game Märulimängud znpq
Dette spillet er så fantastisk at det har mange annonser, men når du er ute av Internett, kommer ikke annonser i det hele tatt, bør alle spille dette.
Det er et morsomt spill. Men en gang betalte jeg $3 for å stoppe annonsene. Jeg sluttet å få våpenoppgraderinger og oppdragene er i en endeløs gjentakelsesmodus og blir kjedelige.
Moro, i noen dager... Spillet er veldig rett frem og ikke vanskelig. Det endrer heller ikke mye nivå til nivå. Det er helt gratis, noe som er fint, men det holdt ikke interessen min lenge.
Det er et ok spill, men det er en total reklamefest, etter bare mindre enn 5 minutter kjedet jeg meg... Jeg forstår at utviklerne vil tjene penger, men det er grådighet så er det grådighet...
Jeg betalte for spillet.. ikke på grunn av annonsene.. men for å støtte ditt harde arbeid! Det er veldig gøy! Jeg hadde spilt det forrige spillet ditt også.. johnny trigger.. fortsett med det gode arbeidet! Ikke bli for grådig som andre spill!
Førsteinntrykket var bra, spillingen var morsom og på samme tid glatt eneste som gjorde dette spillet, men kan ikke nyte spillet fullt ut på grunn av annonseintroduksjonen som insisterte på at en spiller skulle kjøpe en oppgradering som 10 ganger koster det som trigger en irriterende stemning som dette Spillet skal være morsomt å spille, ikke betale for å spille. Ikke alle spillere har en ekstra formue å investere i et spill de ikke er sikre på, men spillet ditt har sikkert potensial for kort tid, men ikke for langsiktig spilling.
Jeg har dette spillet, og i likhet med western-snikskytterspillet må jeg virkelig få meg selv til å slutte å spille spillene, fordi jeg har arbeid å gjøre. Så jeg ser meg selv komme i trøbbel hvis jeg ikke kan slutte å spille disse spillene. Veldig avhengighetsskapende. God jobb utviklere God jobb.
Jeg vet at du trenger penger, men jeg skulle ønske at spillet ikke var 20 % som spilte selve spillet og 80 % handlet om annonser. Jeg personlig ville ikke hatt noe imot om de var virkelig raske tillegg for å få faktisk spilletid kontra annonser var minst 50/50
Vær det beste spillet jeg hadde spilt mer enn 200 nivåer på en dag, er et så enkelt spill jeg ikke hadde blitt drept en gang, så jeg avinstallerte appen jeg hadde hver snikskytter og en rakettutskyter
Jeg vet ikke hva de snakker om fordi for meg er det bare én annonse etter hvert 1 eller 3 nivå. Ville bare si flott spill. Jeg elsker teksturen og skallene. JEG ELSKER HELE SPILLET😊🤗😊😁 GLAD TIDLIG HALOWEEN👻👻👻👻
Liam
Ok ny oppdatering ny anmeldelse. Nytt skjermbilde av det nye helikopteret er pent og nå får jeg oppleve direkte. Oppdateringen gir deg 10 våpen, angrepsriflen og rakettkasteren kan fortsatt ikke oppgraderes, pen skinnepistol og den nye fiendetypen er litt forfriskende. Nå for å oppsummere at det er en flott oppdatering (ikke å kaste bort tiden min) og denne oppdateringen fikk meg til å spille 10000 flere LEVEL!(tilbake da jeg var på lvl 4000) bra jobb team. Edit: noen fosterfeil
Dette spillet er virkelig morsomt! Det er godt å tilbringe fritid med og ikke for mange annonser! Du får annonser, men ikke etter hvert nivå du spiller. Spillet er flott og morsomt å spille i spydtid.
Spillet er ganske repeterende (ikke mye tanke i nivåskaping og mangfold), men min største klage er alle annonsene spillet tvinger deg til å se. Det er en annonse mellom HVER nivå (og nivåene er ekstremt raske). Mange andre spill som ikke kaster bort så mye av tiden din.
Kan ikke laste spillet etter siste oppdatering. Prøvde å avinstallere og installere på nytt. Virket ikke.
Fantastisk spill, men det ville vært bedre om du kunne oppgradere eksplosiver og angrepsrifler og legge til flere våpen
Et morsomt lite spill, men annonsene gjør dette spillet helt uspillbart. Du får 1 eller 2 nivåer før du blir tvunget til å se en ny annonse på 30 sekunder, noe som er ironisk ettersom det betyr at du vil se flere annonser og deretter har faktisk spilletid. For å toppe det, kjører annonser i en pip mens du spiller. Utviklere må forstå at selv om inntekter er viktige, er det et punkt hvor det blir kontraproduktivt og folk som meg vil ganske enkelt slette spillet og finne et som ikke er så latterlig.
Forrige gang ga jeg spillet bare 2 stjerner, fordi det tar for lang tid å låse opp våpnene. Det tok meg 3878 oppdrag å låse opp 10 forskjellige våpen. Men jeg må si dette...... Dette spillet er vanedannende!!!! Ikke misforstå at du gjør visse oppdrag Over, men den har mange oppdrag. Trenger bare flere kjeltringer og skurker. Dessuten er det bare et spill hvorfor er våpenprisene så høye? Dette er ekte våpenpriser for oppgraderinger. Annet enn det måtte jeg slette Subway 🏄 surfer for dette spillet.
Spillene er ikke dårlige, men det er mye annonsegrafikk er ok, men omfanget er litt rart
Spillet er det samme som den ekte Jhonny-utløseren, men bare snikskytter og andre, men ikke det samme, den gamle som bare flytt til venstre og høyre
Installerte dette spillet to ganger, offline spill er flott, men jeg anbefaler ikke å spille med dataene dine på, begge gangene jeg prøvde og begge gangene skjedde det samme. Appen som kastet meg ut, frøs opp telefonen min og tvang meg til å starte telefonen på nytt. To stjerner er alt dette spillet er verdt for meg, og det får meg til å lure på hva designerne egentlig driver med, og avinstallerer igjen for andre gang og vil ikke installere igjen. Fikk følelsen av å ikke stole på denne appen
Morsomt spill... men for mange jævla annonser. Avinstallerer!
Ganske kult. JT, var kul allerede. Hvis du allerede kunne finne ut hvor mange mål du har på forhånd.. i hvert fall i JT. Du så fiendene dine i full skjerm før du måtte zoome.
Dette spillet er så morsomt at jeg ikke bryr meg om annonsene, og jeg håper at spillet får 100 stjerner
Jeg liker det, det er ikke første gang jeg har vært rundt blokken jeg har vært her før, bare en mindre visjon, dette er mye bedre, og hvis det ikke var det, ville jeg fortsatt spilt fordi jeg liker spillet og de andre som Følg
Så jeg ville virkelig like dette spillet fordi det var morsomt i begynnelsen. Så begynte annonsene å dukke opp, som på hvert jævla nivå. Så i mellom nivåene. Annonsene dukker opp så mye at det ødela moroa jeg opprinnelig hadde. De ble et så frustrerende irritasjonsmoment at jeg måtte stoppe og avinstallere. 2 stjerner siden de første 5 min var kult, men etter det bombardementet av annonser, er du heldig at jeg ikke gir den 1 stjerne. Seriøst, dette spillet vinner den "verste prisen" for de fleste annonser som dukker opp under spilling.
Beste spillet totalt sett, enkelt og effektivt i underholdning, mistet én stjerne på grunn av ekstremt korte oppdrag.
Elsker det, mange annonser, men bli vant til det - ville elsket et nivå med mange fiender i stedet for 5 på maks.
Det var fantastisk, jeg anbefaler dette definitivt. Det er et veldig jevnt spill og annonsene er ikke så verste
Godt tidsbestemt spill: Bare spilt 4 sekunders spilling med 35 sekunders reklame. Håper avinstalleringen tar mindre enn en time. Hah - Fools
Spillet er fint, men å se annonser etter nesten hvert eneste trykk betyr at du bruker mer tid på annonser enn på faktiske nivåer. Avinstallert.
Morsomt spill, men det kan bruke flere alternativer for oppgraderinger og tilbehør. Annet enn det har jeg ingen klager.
Johnny Trigger - Sniper Game Akčné alcf
Det er så bra. Jeg elsker spillet veldig mye det er veldig enkelt og lett, kreativt til dette spillet er bomben.
Johnny Trigger - Sniper Game 액션 txyq
SÅ. MANGE. FREAKIN. ANNONSER. Det er bokstavelig talt en annonse etter hvert trinn. Ikke én hver 5. eller 10. etappe eller noe som er endog svært fornuftig. Men en etter hver etappe.
Jeg liker dette spillet hvis bare vi kunne bevege oss og kjeltringene ikke ville kunne unnslippe jeg ville gitt dette spillet fem stjerner, vær så snill å fikse dette
Dette spillet er morsomt, men etter å ha fått skinnepistolen 🔫 blir det veldig kjedelig, men last ned dette spillet fortsatt 🎮 det er gøy i en periode ⏲ men ikke for alltid
My Talking Tom Jednoduché hry lzj
Morsomt spill, men det blir kjedelig veldig fort. De får ikke opp karakterer. Og alle nivåene endres veldig lite.
Spennend